Subject: Eesti raporti esitamine - BWC Confidence Building Measures Report 2024
From: Erik Mölder <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Karin Voodla" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jul 2024 12:01:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kuna Natalia Kerbo aadressilt tuli automaatvastus, saadan alloleva palve 
üldmeilile.

Seni on raporti täitnud tema. Kas saate palun meile ka teada anda, kes teie 
süsteemis Natalia ülesanded üle on võtnud, et saaksin edaspidi vajadusel 
otse tema poole pöörduda?

Lugupidamisega

Erik Mölder
Välisministeerium
Relvastuskontrolli büroo
NATO ja Atlandi-üleste suhete osakond
+372 637 7127 / +372 5306 6325
www.vm.ee <http://www.vm.ee/>  | Islandi väljak 1, Tallinn

From: Erik Mölder
Sent: Wednesday, July 31, 2024 11:59 AM
To: 'Natalia Kerbo' <[email-masked]>
Cc: Karin Voodla <[email-masked]>
Subject: BWC Confidence Building Measures Report 2024

Tere

Edastan meeldetuletuse.

Tähtaeg oli aprillis, kuid tundub, et varasem kiri on kuskile kaduma läinud 
kuna minuni see jõudnud pole seni.

Tervitades

Erik Mölder
Välisministeerium
Relvastuskontrolli büroo
NATO ja Atlandi-üleste suhete osakond
+372 637 7127 / +372 5306 6325
www.vm.ee <http://www.vm.ee/>  | Islandi väljak 1, Tallinn

From: UNOG-DISARM BWC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 30, 2024 10:26 PM
To: Esindus Genfis üldaadress (e-mail) <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Erik Mölder <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; NATL 3. 
büroo (relvastuskontrolli büroo) <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: BWC Confidence Building Measures Report 2024

Dear Madam/Sir,

I hope this message finds you well.

Reference is made to the Confidence Building Measures under the Biological 
Weapons Convention. States Parties are requested to submit their annual CBM 
reports by 15 April each year to the BWC Implementation Support Unit (see 
also attached reminder letter from 15/01/2024). Estonia has submitted 
twenty-eight CBM reports, most recently in 2023.  

We would be grateful if Estonia consider submitting its 2024 CBM report in 
due course.

Further information about CBMs, including the new CBM platform 
<https://bwc-cbm.un.org/> https://bwc-cbm.un.org/, the reporting template 
and a user guide can be found on the BWC website: 
<https://disarmament.unoda.org/biological-weapons/confidence-building-measures> 
https://disarmament.unoda.org/biological-weapons/confidence-building-measures.

Please don’t hesitate to contact us in case of any questions you may have.

Thank you very much and best regards,

ISU

Biological Weapons Convention Implementation Support Unit

UN Office for Disarmament Affairs

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

X <https://twitter.com/BWCISU>  (formerly Twitter) | UNODA Website 
<https://disarmament.unoda.org/biological-weapons>

Palais des Nations, H-Building, WP24

8-14 Avenue de la Paix, CH-1211 Geneva 10, Switzerland